خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی حکایت کهنه | 3 مرداد 1394
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : کسری

خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی حکایت کهنه

  • خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی حکایت کهنه

    خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی حکایت کهنه

    خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی حکایت کهنه

    سریال حکایت کهنه ( Eski hikaye ) یک سریال ترکی می باشد و محصول ۲۰۱۳ شبکه TRT 1 ترکیه است . کارگردانی این سریال را Bahadir Ince بر عهده داشته است . سریال حکایت کهنه یکی از پرطرفدارترین سریال های سال ۲۰۱۳ ترکیه بوده است که هم اکنون در شبکه روبیکس برای پخش به دوبله فارسی آماده شده است .

    خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی حکایت کهنه

    داستان سریال حکایت کهنه

    داستان سریال حکایت کهنه روایتگر داستان پسر جوانی به نام مته است . مته در شهر آنکارا به همراه مادربزرگش زندگی می کند . در کودکی پدرش را جلوی جشمانش به قتل رساندند و حالا که او بزرگ شده به دنبال اجرای عدالت است و می خواهد قاتل پدرش را پیدا کند . در همین میان دختری به نام تورکان وجود دارد که عاشق مته است و هر کاری میکند تا او را از این تصمیم منصرف کند اما مته منصرف نمی شود و به راهش ادامه میدهد . تورکان که یک دختر جوان و باهوش است به مته کمک می کند ، سرانجام راز هایی آشکار می شوند .

    خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی حکایت کهنه

    بازیگران سریال حکایت کهنه

    نقش اول مرد سریال ، بورا گولسوی ( Buğra Gülsoy ) می باشد که نقش ” مته ” را ایفا می کند . مته پسری باهوش ، شجاع و جسور می باشد و همیشه با فکر عمل می کند . او وجدانش را زیر پا نمی گذارد و حتی برای دشمنانش هم لطافت به خرج می دهد . زندگی او بعد از مرگ پدرش با مادربزرگ پدری اش است که او را بسیار دوست دارد و به او عشق می ورزد . صحبت های او فقط سر قبر پدرش با اوست و از اینکه کسی درباره ی پدرش حتی نظر هم بدهد ناراحت می شود و این تنها کابوس های بچگی اش است که بر مغز او اثر گذاشته و راه را به او نشان میدهد . نقش اول زن سریال فوندا ایرگیت ( Funda Eryiğit ) می باشد که نقش ” تورکان ” را بر عهده دارد . او یک دختر جوان است که تازه مدرک وکالت خود را گرفته است و عاشق مته شده است و میخواهد زندگی آرامی را با او سپری کند .

    خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی حکایت کهنه

    قسمت آخر سریال حکایت کهنه

    با مجله سایسون همراه باشید تا به زودی قسمت آخر سریال حکایت کهنه را آماده کرده و برای کاربران قرار دهیم . این سریال نیز مانند دیگر سریال های ترکیه ای طولانی است و روند تاثیر گذاری شخصیت ها بیشتر می باشد .

    .

    بازنشر:مجله سایسون





:: برچسب‌ها: خواندنی , مطالب جالب , سایت تفریحی , جک , عکس جالب , اخبار روز , تازه های تکنولوژی , وبلاگ ایرانی , اس ام اس , برترینها , خواندنیهای نت ,
:: بازديد از اين مطلب : 2332
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: